زیارت قبول مش کرم
امروز صبح به قصد دیدن مش کرم(مظفری) رفتم ارضت. همسایه ایم. از زیارت امام رضا برگشته بود. هر سال بعد از عاشورا به اتفاق دیگر اهالی روستا دسته جمعی میرن بندرگز و از اونجا با یکی دو اتوبوس راهی زیارت آقا میشن. امسال خاله زهرا را هم با خودش برده بود. اگه خدا بخواد شاید سال دیگه من هم باهاشون راهی شدم. سری به بالامحله هم زدم. خنکای زمستانی کوهستان. طرفای غروب برگشتم گرگان.
+ نوشته شده در یکشنبه پانزدهم دی ۱۳۹۲ ساعت 23:15 توسط بهروز حاجی محمدی
|